Saturday 11 October 2008

From here and there - special edition : with pictures

و بعد راحة و نوم، عدت لمسار حياتي الطبيعي، اخر اسبوع من رمضان كنت الوي بالاسوقه، اسبوع العيد انتلفنا زواره و العيش ما راح اوله عليه لمدة سنه! و اكتشفت ان اكو انواع غريبه من العيش و اكو كذا طريقة لطبخ كل نوع و هذا ممشى مشت عليه تسميته بممشى الحوامل




-=-

Only in Riadh, Marina Mall without a marina?? I don't know if they will make an artificial one, that would be cool :D


-=-

مره زميلنا البلوقر العزيز مرزوق قال سالفته مع القهوة الفرنسية :> و انا امس لقيتها بمركز سلطان




Cheer up Marzouq you are not mistaken Cafe' Francias "aka French Coffee" does exist, next time blame it on Kraft :p

-=-

الصورة الاخيرة : قبل جم يوم كنت بالافنيوز، و قريب من المرحلة الثانيه من هالمجمع اكو اصور معروضة، وهالصور حيل حلوه و حاصلة على جوائز و نظرا للعجله اللي كنت انا فيها مافهمت شالقصة، اللي يعرف يفيدني، بس عموما انا بروح هناك بإذن الله باجر و اشوف شنو الموضوع :> لان الصور اتشوق بالذات اصور البنات اللي من تركيا كسروا قلبي





-=-

Last but not least, the dear fellow blogger EXzombie, published a nice post about the blog Action day 2008, take a look and participate if can and want to :)

No comments: